Видеоигрите изпреварват филмите като средство за прогонване на скуката при карантина

Видеоигрите все още не могат да надминат големите холивудски блокбъстъри по бюджети, но не им отстъпват много и се оказват по-предпочитаният начин за избавяне от скуката в условията на карантина и глобална пандемия. Добър пример за това е онлайн платформата Steam, която достигна рекордна посещаемост от 22.7 млн. едновременни играча на 22 март.

„Ограничаването на социалните контакти и стоенето вкъщи се оказа доста плодотворно за всякакви дигитални развлекателни услуги. Но видеоигрите си остават фаворит“ – споделят от екипа на един от най-големите гейм разработчици в страната „Геймлофт България“.

Още преди да се обяви официално извънредното положение в страната, компанията трескаво се подготвя да затвори офиса си в ЦУМ, заради коронавируса. Работата обаче не се планира да се спре, докато трае тежката здравна ситуация.

Цялата статия е достъпна ТУК

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *